2012. március 13., kedd

Bemutatkoznék ;)


Soha életben nem tudtam rendes bemutatkozószöveget írni, de úgy érzem most össze kell dobnom valamit :) Nem igazán akarom felfedni való önmagam, így csak Minyként fogok írni. Közel sem mondanám, hogy egy egyszerű 16 éves lány vagyok, tulajdonképpen mindent túlbonyolítok és túlgondolok. Ez néha hasznomra, néha hátrányomra válik. Próbálom megtanulni, hogy van olyan dolog, amit ott helyben, abban a pillanatban csak élni és élvezni kell. Szeretek zenét hallgatni, sorozatokat nézni, imádom a barátaim, bár néha úgy érzem nem teljesen igaziak, és egyedül vagyok. Nem vagyok bevállalós, inkább kicsit visszahúzódóbb, félek új dolgokat kipróbálni és nem vagyok benne minden hülyeségben. Ez leírva eléggé félelmetes tulajdnoságnak tűnik, elég antiszociálisnak. Igazából nem vagyok az, sokan pont azért szeretnek, mert én vagyok az egyetlen józan a csapatban :P Sokszor gondolkodom a jövőmmel kapcsolatban, és elég határozott elképzeléseim vannak az elkövetkezendő életemmel kapcsolatban. Illetve egy része biztos, némelyik változó aktualitás. Az álmom - Érdekes, hogy így hívom, hiszen teljesen egyértelmű, de ez a szép benne. Egy álom, ami megvalósulni látszik. Ez a tökéletes számomra- hogy lovasedző legyek. Lassan két éve megkaptam azt, amire egész eddig eltöltött éveim alatt vártam: a barátom, a társam, a bizalmasom, a tanárom. A lovam. Teljes szívemből, feltétel nélkül imádom. Ő nem a legjobb és nem a legnagyobb, de olyan dolgokra megtanított, amire engem egy másik ló biztosan nem tanított volna meg. Azon emberek közé tartozom, aki elsőre megtalálták az ideális lovak magunknak. Persze nem volt egyszerű az ismerkedési időszakunk, kifejezetten elszomorító volt, de nem adtam fel és most már visszagondolva az volt életem legjobb döntése hogy őt választottam. Most láthatóan kiütközött a lovam/lovak iránti szenvedélyem. Sajnálom, de néha nem bírom abbahagyni az ömlengést,  csak ha odafigyelek rá... de hát erre való a blog nemde? :D Szóval... elképzelésimhez hozzátartozik még egy szép kis házikó, ami otthonos és igazából egy istálló mellé épült. Az elég jó lenne... lesz ;) Természetesen szükségem van egy, egy megértő, kedves és imádni való, társra, aki  hát ühm... mesésen néz ki (ha magadra ismersz jelentkezz ;D ). Ez más téma, erről is meg van a saját kis kialakított véleményem, de majd a későbbiekben ezt is leírom.  Nemrégiben megtudtam, hogy nem is vagy olyan befolyásolhatatlan,mint hittem. Sőt néha hazudok is, pedig elég őszintének vallom magam. Oké... az vagyok, de tényleg előfordul, hogy hazugságon kapom magam.
Ha igazán ideges vagyok, akkor bántó tudok lenni, pont azokkal akikeket a legjobban szeretek. Ez ritka. Viszont a türelmemet könnyen elveszítem, de csak akkor ha valaki játssza a butát. 

Ő az én kincsem <3

néhány dolog rólam

imádok lovagolni || semmire sem vagyok allergiás  || könnyen leszek szerelmes || kedvenc színem a babakék || rágom a körmöm -> műkörmöm van (kicsi,ízléses,rágás ellen) || szeretem a zenét, nincs kedvenc műfajom || ragaszkodó típus vagyok || szeretek agyalni, filozofálni (nagyon) || ha valaki szimpatikus könnyen alakítok ki vele kapcsolatot || soha nem csókolóztam még || néha szépnek látom magam, ez biztos jele annak, hogy egyszer talán lesz egészséges önbecslésem. remélem :) || sok kapcsolatot tartok fenn internet segítségével || a legjobb barátnőm két órára lakik tőlem || szeretek zeneszövegeket írogatni a füzeteimbe || szerencseszámom a 7 || német kéttannyelvűbe járok || makacs vagyok || könnyedén átlátom a dolgokat || nem hordok ékszereket ||ha valaki fontos nekem és összeveszünk, inkább félreteszem a büszkeségem és bocsánatot kérek, akkor is ha úgy érzem nekem van igazam. Utána egyszerűbb megbeszélni mindent. Tapasztalataim alapján ez működik || legkedvesebb alapelvem: a kommunikáció mindet megold! -> és tényleg || egyetlen ember van akit nem tudtam kiismeri, aki ismeri a gyenge- pontjaimat , könnyedén befolyásol, de ezt nem használja ki. Mindössze öt órát töltöttünk együtt, de azt hiszem szeretem...

kedvencek

|| állat: ló, cica, kutya || sorozat: Skins || chips: hagymás-sajtos || csoki: smarties-es milka || énekes: Olly Murs || énekesnő: Taylor Swift || étel: szalámis-gombás pizza || évszak: tavasz || fagyi: csoki || film: A macskám a családom és a fiúk - régóta és örökké || idézet: "Egy embert akkor látunk tökéletesnek, amikor beleszeretünk. (...) Később meg kell tanulnunk elfogadni az összes hibáját is." || időtöltés: lovaglás, zenehallgatás, olvasás, írás, internet, barátok || könyv: Jilly Cooper összes könyve || közösségi portál: facebook || magazin: im  || nap: péntek, szombat || napszak: reggel || nyelv: német || ország: Ausztria || parfüm: Dolce & Gabanna ||  rágó: kék orbit || színésznő: Kaya Scodelario || színész: Mitch Hewer, Harry Lloyd || tantárgy: német nyelv || ünnep: karácsony || város: Murau ||



Miny 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése