2012. március 21., szerda

A csodabogyó

"Több millió elégedett vevő szerte a világon!

A termék, ami meghódította Amerikát, és már több európai országban is bizonyított végre eljutott hazánkba is! A sok eredménytelenül kipróbált fogyasztószerrel szemben egy termék, ami tényleg hat és ami millióknak segített lefogyni szerte a világon. A SlimFit-ben található aktív összetevők egy természetes, szabadalmaztatott,gyógynövényekből álló testsúlycsökkentő készítmény részei. A világon egyedülálló módon sikerült ezeket az alkotóelemeket egyesíteni. "


Hát ajánlom nekik, hogy hasson... mivel én rendeltem belőle 2 dobozzal. Ma délután érkezett, és amikor kibontottam irtó boldog voltam, hiszen kettő helyett hármat kaptam. Biztos olvastam valahol, de kiment a fejemből, hogy ilyen akció van. 2-t fizet 3-at kap :D ráadásul nem kellett szállítási díjat fizetni, így csak 9200 Ft volt. 
Most azért leszögezem, hogy nem vagyok kövér, sőt... elvileg csinos vagyok. Hasam egy deka sincs, de combban erős vagyok. Két hónapja járok futni, minden nap egy órát, de akár hiszitek, akár nem, nem segített egy kilót sem leadni. Oké, talán feszesedtek a combjaim és a fenekem, de mégis meg kéne szabadulnom pár kilótól, mert így nem érzem magam jól.
Egy fél órája ettem meg az első bogyót: piros és szegfűszeg illatú :D
Valószínűleg azért, mert szerves része a szegfűszegolaj. De nézzétek:


Hogyan működik a SlimFit ?
Számos természetes alapanyagból áll, mint pl.:
citrom, fahéj, zöld tea, szegfűszegolaj, gyömbér, java tea 


citromfahéj

java tea
zöldtea
szegfűszegolaj
gyömbér

100% természetesEzek az összetevők együttesen fejtik ki hatásukat és mindegyiknek megvan a maga szerepe.
A zöld tea lebontja, és 20-30%-kal csökkenti a szervezetben felgyülemlett zsírt. 
A Jáva tea felgyorsítja az anyagcserét, segít a káros anyagok azonnali elégetésében és természetes vízhajtó hatása is van.
A fahéjról bebizonyították, hogy szabályozza a vér cukortartalmát, a citromsav pedig segít a zsírégetésben.


" A SlimFit nem csak az éhségérzetet csökkenti, de segít megszabadulni a felesleges kilóktól is!
Ne koplaljon!  Kedvenc ételeit eheti, anélkül, hogy kilókat szedne fel."



Haha, na kíváncsi leszek. Minimum heti egyszer helyzetjelentést írok majd a bekövetkezendő, vagy nem bekövetkezendő hatásáról.



Miny




 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése