2012. március 14., szerda

Extra

Egyfolytában eszembe jutnak olyan dolgok, amikről úgy érzem eléggé hozzám tartoznak, de kihagytam őket a bemutatkozószövegből. Szóval most következzék egy extrakiadás rólam :D


előfordul, hogy felemás zoknit veszek fel   | |   irtó lusta tudok lenni   | |   12 évig féltem a lovaktól és a lovaglástól, de mind a 12 évet nyeregben töltöttem -> megérte, legyőztem a félelmemet, és most boldog vagyok a lovammal ^^    | |    a macskám nagyon rossz, verekedős és beteges    | |    nem jövök ki jól a családommal   | |   néha valamit csak azért nem nézek meg/ olvasok ki/ csinálok  | |  akkor is ha tetszene és vonz -, mert tömegcuccnak tartom     | |    félős vagyok    | |   a szobám zöld és piros    | |    a kedvenc plüssállatom, egy szamár (Csacsi) -> vele alszom    | |   nehezen beszélgetek olyan emberrel, akiről nem tudom eldönteni mit gondoljak    | |    sok barátomat a neten ismertem meg, és a mai napig tartom velük a kapcsolatot    ||    ha félek/zavarban vagyok/idegennel beszélgetek, sokszor mondom, hogy "nem tudom"    | |   nem vagyok elégedett a külsőmmel    | |   magamnak vágom a hajam (azét fodrászhoz is elmegyek alkalmanként)    | |   néha minden ok nélkül elfog egy hülye érzés. konkrétan hülyén érzem magam :P





Miny 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése